flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Огляд даних судової статистики

Компаніївського районного суду Кіровоградської області

за 2019 рік

 

І. Робота суддів.

         Штатним розписом Компаніївського районного суду Кіровоградської області станом на 31 грудня 2019 року передбачено 3 посади судді – голова суду, двоє суддів.

            Станом на 31 грудня 2019 року працювали троє суддів:

         У 2019 році щомісячне навантаження на одного суддю складало:

         справ та матеріалів кримінального судочинства 9, з них 3 справи кримінального провадження;

         12 справ та матеріалів цивільного судочинства, з них 8 справ;

         9 справ про адміністративне правопорушення;

         1 адміністративна справа.

         В порівнянні з аналогічним періодом 2018 року (далі 2018 р.)  щомісячне навантаження на одного суддю складало: справ та матеріалів кримінального судочинства 11, з них 4 справи кримінального провадження; справ та матеріалів цивільного судочинства 13, з них 10 справ; 7 справ про адміністративне правопорушення; адміністративні справи та матеріали 1, з них 0,9 справ.

 

ІІ.Розгляд судом кримінальних справ та матеріалів.

Протягом звітного періоду у провадженні суду перебувало 91 кримінальне провадження (справа) та відсутні кримінальні провадження (справи) за КПК 2001 року, 66 кримінальних провадження розглянуто та 25 залишилось не розглянутими на кінець звітного періоду (2018 р. - 119 кримінальних проваджень (справ) та відсутні кримінальні провадження (справи) за КПК 2001 року, 76 кримінальних провадження розглянуто та 43 залишилось не розглянутим на кінець звітного періоду).

За категоріями злочинів, розглянуті кримінальні провадження складають:

 

          З розглянутих у 2019 році 66 кримінальних проваджень (у 2018 р. – 76 кримінальних проваджень):

            -  постановленням вироку – 52, що становить 79 % від загальної кількості розглянутих справ (2018 р. – 45 (59 %));

Із загальної кількості розглянутих кримінальних проваджень:

-  66 проваджень – 100 % з обвинувальним актом (2018 р. – 69 (91 %));

- 7 проваджень – 11 % становлять кримінальні провадження щодо неповнолітніх (2018 р. – 6 (8 %));

-  4 провадження щодо жінок - 6 % (2018 р. – 8 (11 %));

-  13 проваджень з угодами – 20 % (2018 р. – 5 (7 %)).

Станом на 01 січня 2020 року не розглянуто та перебуває в залишку 25 кримінальних провадження, з них: всі 25 не розглянуті понад 2 місяці, 4 кримінальних проваджень не розглянуті понад 6 місяців, 2 не розглянуті понад 1 рік та 1 не розглянуто понад 2 роки (2018 р. не розглянуто та перебуває в залишку 43 кримінальні провадження, з них: 27 не розглянуті понад 2 місяці, 7 кримінальних проваджень не розглянуті понад 6 місяців, 3 не розглянуті понад 1 рік та 1 не розглянуто понад 2 роки).

Зупинено провадження у 5 справах (2018 – у 5 справах).

Причинами відкладення розгляду справ в більшості справ є неприбуття обвинуваченого, свідків, потерпілих в судове засідання та інші причини (хвороба, участь прокурора або захисника у іншій справі, відпустка судді тощо). Справи відкладаються на строк від одного до трьох тижнів, в залежності від причини відкладення.  

Звільнено з-під варти одну особу.

101 справу розглянуто із фіксуванням судового процесу технічними засобами (2018 р. - 140 справ).

В режимі відеоконференції судове провадження не здійснювалось (2018 р. - 2).

 

У 2019 році засуджено 63 особи, яким за вироком суду призначено покарання (2018 р. – 51), а саме:

- штраф –  20 осіб (2018 р. – 14);

- позбавлення волі на певний строк – 6 осіб (2018 р. – 6);

- звільнено від покарання з випробуванням – 35 осіб (2018 р. – 29);

- інші міри покарання – 1;

- з інших підстав – 1.

 

За звітний 2019 рік перебувало 202 клопотання , скарг , заяв під час досудового розслідування та всі розглянуто слідчим суддею (2018 р. надійшло - 218, розглянуто – 215, в залишку - 3),  з них:

проведення експертизи – 105 (52 %), (2018 р. – 2 (1 %),

застосування запобіжних заходів: 6 (3 %), з них: особисте зобов’язання – 1 (0,5 %), (2018  - 0); тримання під вартою – 4 (2 %), (2018 р. – 6 (2,8%); застава - 1 (0,5 %), (2018  - 0);

дозвіл на затримання з метою приводу – 1 (0,5 %), (2018 р. – 4 (1,9%);

продовження строків тримання під вартою – 1 (0,5 %), (2018  - 0);

проведення обшуку житла чи іншого володіння особи – 6 (3%), (2018 р.- 16 (7,4 %);

тимчасовий доступ до речей і документів – 39 (19 %), (2018 р. – 31 (14 %);

арешт майна – 11 (5 %), (2018 р. – 13 (6 %));

скасування арешту майна - 2 ( 1 %), (2018  - 0);

інші клопотання – 19 (9 %), (2018 р. – 129 (60 %));

скарги на дії, рішення чи бездіяльність слідчого, прокурора та інших осіб під час досудового розслідування – 11 (5 %), (2018 р . – 8 (3,7 %));

заяви про відвід – 1 (0,5 %), (2018 р. – 4 (2 %)).

 

У звітному періоді в провадженні суду знаходилось 56 справ щодо розгляду питань у порядку виконання судових рішень, 45 розглянуто, 11 перебуває в залишку, (2018 р. надійшло 45, розглянуто 42, в залишку 3), з розглянутих 45 справ:

- про направлення звільненого від покарання з випробуванням для відбування покарання, призначеного вироком – 2 справи (4 %), (2018 р. – 0);

- про звільнення від призначеного покарання з випробуванням після закінчення іспитового строку –  29 справ, що становить 64 % від загальної кількості розглянутих справ (2018 р. – 27 (64 %));

- про заміну покарання відповідно до ч. 5 ст. 53, ч.3 ст.57, ч.1 ст.58, ч.1 ст.62 ККУ – 1 справа (2 %), (2018 р. – 0);

- про установлення, припинення адміністративного нагляду – 4 справи (9 %), (2018 р. – 5 (12 %));

- інші – 9 (20 %), (2018 р. – 9 (4,8 %)).

Перебувало на розгляді одне кримінальне провадження за статтею 209 КК України, яке на кінець звітного періоду не розглянуто, (2018 р. – 0).

Справи розглянуто:

до 3 місяців включно – 275 справ, понад 3 місяці до 1 року включно – 33 справи, понад 1 рік до 2-х років включно – 2 справи, понад 2 роки до 3-х років включно – 2.

У звітному  періоді 2019 року оскаржено вироків та постанов 12 , з них скасованих 5 , змінених 3 , без змін 1, закрито 1, (2018 р. оскаржено вироків та постанов 9, з них скасованих 2, змінених 0, без змін 1).

 

ІІІ. Розгляд судом цивільних справ.

            Протягом звітного періоду перебувало на розгляді 242 позовних заяв, з яких: розглянуто – 240, з них: повернуто – 10, залишено без розгляду – 2, у 2 – відмовлено у відкритті провадження, по 226 відкрито провадження у справі, 2 заяви не розглянуто на кінець звітного періоду (2018 р. надійшло 308 позовних заяв, з яких: розглянуто – 301, з них: повернуто – 12, залишено без розгляду – 1, у 3 – відмовлено у відкритті провадження, по 285 відкрито провадження у справі, 7 заяв не розглянуто на кінець звітного періоду).

            У звітному періоді 2019 року на розгляді перебувало 39 заяв про видачу судового наказу, з яких: видано наказів 36, відмовлено у видачі судового наказу – 1, не задоволено 2 заяви (2018 р. – перебувало 49 заяв про видачу судового наказу, з яких: видано наказів 48, залишилась не розглянутою на кінець звітного періоду 1 заява).

          Заяв про скасування судового наказу не надходило, (2018 р. – 0).

          Всього на розгляді перебувало 302 цивільних справи, розглянуто 244, перебуває в залишку 58 справ (2018 р. - 375 цивільних справ, розглянуто 330, перебуває в залишку 45 справ), з них:

         - 273 справи позовного провадження, розглянуто 216 та 57 не розглянуто на кінець звітного періоду, з них зупинено провадження у 5 справах;

         - 29 справ окремого провадження, розглянуто 28 справ, 1 перебуває в залишку.

            Із загальної кількості розглянутих справ:

Із 214 справ в яких провадження закінчено із ухваленням рішення, по  201 справах задоволено позов, що становить 94 % (2018 р. із 300 справ у 278 справах задоволено позов (95 %)).

Із загальної кількості розглянутих справ позовного провадження, що перебували в провадженні, за категоріями:

Найбільш поширеними категоріями є спори про право власності, спори що виникають із правочинів, сімейних правовідносин.

Зупинено провадження у 7 справах.

Порушено терміни розгляду у 7 справах позовного провадження (2018 р. – 54).           Справи про перегляд рішень суду у зв’язку з нововиявленими обставинами не розглядались (2018 р. не розглядалися).

            61 справу розглянуто із фіксуванням судового процесу технічними засобами (2018 р. – 61).

Окремі ухвали не постановлялись (2018 р. - 0).

Розглянуто 1 справу окремого провадження за участю присяжних (2018 р. – 2).

8 справ розглянуто із фіксуванням судового процесу технічними засобами.

Судові провадження в режимі відеоконференції не здійснювались (2018 р. – 0).

Оскаржено рішень та постанов 28, з них: скасовано 7, змінено 0, залишено без змін 6, закрито провадження 2, (2018 р. оскаржено рішень та постанов 48, з них: скасованих 15, змінено 1, залишено без змін 10, відмовлено у відкритті провадження 3, повернуто 8).

 

ІV. Розгляд справ у порядку адміністративного судочинства.

            Перебувало на розгляді 22 адміністративні справи, розглянуто 15, в залишку 7 (2018 р. – 29, всі розглянуто). 

            Із 15 справ у яких закінчено провадження: 15 – із прийняттям рішення та задоволенням позову (2018 р. - із 29 справ у яких закінчено провадження: 24 – із прийняттям рішення, із задоволенням позову – 16, закрито провадження – 1, залишено без розгляду – 4).

Із загальної кількості розглянутих справ, що перебували в провадженні, за категоріями:

          Окремі ухвали не виносились (2018 р. не виносились).

          Протягом звітного періоду заяви про перегляд судових рішень за нововиявленими обставинами не надходили (2018 р. не надходили).

Оскаржено 2 постанови, скасовано 1, відмовлено у відкритті 1, (2018 р.- оскаржено 4 постанови, скасовано 1, без змін 1).

Терміни розгляду справ не порушувались (2018 р. терміни розгляду не порушувались).

V. Розгляд справ про адміністративні правопорушення.

            У звітному періоді 2019 року перебувало на розгляді 293 справи про адміністративні правопорушення, з яких 9 повернуто,  271 справ по 272 особах розглянуто, в залишку 13 справ по 13 особах (2018 р. - 226 справ про адміністративні правопорушення, з яких 19 повернуто,  200 справ по 200 особах розглянуто, в залишку 7 справ по 1 особах):

            - по 228 справах винесено постанову про накладення адміністративного стягнення – 84 % (2018 р. – 153 (77%));

            - по 44 справах винесено постанову про закриття провадження у справі – 16 % (2018 р. – 47 (23 %));

            Найбільш поширеними категоріями є справи за ст.ст.124, 130, 173, 173-2, 183-1, 184, 187 КУпАП.

             

            З  44 постанов про закриття справи:

            - передачею матеріалів на розгляд громадської організації або трудового колективу - 2 справи (2018 р. – 1);

            - звільнення від адміністративної відповідальності при малозначності правопорушення – 5 справи (2018 р. – 11);

            - відсутності події і складу правопорушення – 17 справ (2018 р. – 8);

- в зв’язку із закінчення строків накладення адміністративного стягнення – 19 справ (2018 р. – 7);

- наявність по тому самому факту постанови посадової особи про накладення адміністративного стягнення (відсутня графа у звіті).

           

            Накладено адміністративних стягнень у вигляді:

            -     попередження – 19 (2018 р. – 7),

-     адміністративний арешт – 6 (2018 р. – 5).

Застосовано 46 додаткових адміністративних стягнень: 5 у вигляді конфіскації предмета, грошей, 41 позбавлення спеціального права (керування транспортним засобом), (2018 р. - 26 додаткових адміністративних стягнень: 1 у вигляді конфіскації предмета, грошей та 1 позбавлення права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю, 24 позбавлення спеціального права (керування транспортним засобом). Протягом звітного періоду розглянуто 3 справи у порядку виконання постанов у справах про адміністративні правопорушення (2018 р. - 14).

У звітному періоді оскаржено 8 постанов, скасовано 2, змінено 1, залишено без змін 3, (2018 р. оскаржено 5 постанов, скасовано 0, залишено без змін 1).

 

VІ. Звернення судових рішень до виконання.

 У звітному періоді судом видано на виконання 558 виконавчих документа (2018 р. – 604).

            Документи щодо звернення судових рішень до виконання у кримінальних, цивільних, адміністративних справах та справах про адміністративні правопорушення виносяться та надсилаються своєчасно, після здачі їх до канцелярії суду.        

 

 

VІІ. Висновки.

            Загальний стан здійснення судочинства в суді є позитивним.

            Найбільш поширеною проблемою є порушення суддями строків розгляду у цивільних справах та кримінальних справах.

 

Голова Компаніївського районного

суду Кіровоградської області                                                                                                                                                І.М.Мумига

 

Керівник апарату

Компаніївського районного суду

Кіровоградської області                                                                                                                                                       С.Д.Мовчан

 

Огляд

обліково-статистичної роботи

Компаніївського районного суду Кіровоградської області

за 2019 рік

 

1. Первинний облік і ведення судової статистики.

          Ведення судового діловодства, судової статистики, оформлення кримінальних, цивільних, адміністративних справ, справ про адміністративні правопорушення та матеріалів кримінального провадження у Компаніївському районному суді Кіровоградської області здійснюється згідно з вимогами Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді, затвердженої наказом ДСА України 17.12.2013 року № 173, Положення про автоматизовану систему документообігу суду затвердженими рішенням Ради  суддів України від 26.11.2010 року № 30 (із останніми змінами та доповненнями внесеними рішенням Ради суддів України від 12 квітня 2018 року № 16).

          Протягом звітного періоду 2019 року відповідальними працівниками суду постійно на належному рівні велась робота з первинного обліку та ведення статистики відповідно до прав користувачів за допомогою автоматизованої системи документообігу суду.

          Вхідна кореспонденція, а також інші документи і матеріали, що стосуються розгляду справ у суді, приймаються та реєструються в автоматизованій системі документообігу суду відповідно до Положення про АСДС (з наступними змінами).

         Після проведення вхідної реєстрації на справи та матеріали тощо, канцелярією суду  заводяться обліково-статистичні картки та здійснюється  автоматичний розподіл їх між суддями за допомогою КП «Д-3», справи та матеріали реєструються у контрольному журналі судових справ та матеріалів, переданих для розгляду судді та передаються суддям відповідно до проведеного авторозподілу.

         Згідно з вимогами Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді журнали вхідної кореспонденції ведуться відповідно до встановленого зразка.

         Реєстрація справ здійснюється у день надходження, облік справ здійснюється згідно з індексами, заводяться обліково-статистичні картки працівниками канцелярії суду, вноситься інформація до обліково-статистичних карток працівниками суду відповідно до їх функціональних обов’язків. Суддя для розгляду кожної справи визначається відповідно до процесуального законодавства України, Положення про АСДС, Засад використання  автоматизованої системи документообігу Компаніївського районного суду Кіровоградської області. Передача кореспонденції на розгляд керівництву суду забезпечується канцелярією суду невідкладно, а в разі надходження кореспонденції у неробочий час засобами факсимільного зв’язку чи електронною поштою наступного робочого дня. Строки виконання документів не порушуються.

         Оформлення організаційно-розпорядчих та внутрішніх документів суду здійснюється відповідно до Національного стандарту України «Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 41-63-2003».

          Вихідна кореспонденція приймається, перевіряється і відправляється поштою, факсом, за допомогою засобів програми «Д-3», електронною поштою, які забезпечують фіксацію повідомлення про відправлення, або передаються нарочно канцелярією суду після реєстрації в АСДС відповідно до Положення про АСДС.

          При заповненні обліково-статистичних карток на кримінальні, цивільні, адміністративні справи та справи про адміністративні правопорушення всі пункти та графи, передбачені формами заповнюються відповідно до руху справи.

          Відповідно до листа від 02.08.2018 року № 1712/18-вих. ТУ ДСА України в Кіровоградській області на виконання листа ДСА України від 01.08.2018 року № 15-14040/18 «Про підключення підсистем АСДС» судові справи (матеріалів) скануються та експортуються в АСДС «Д-3», по відкритих та розпочатих провадженнях у справах. 

         Квартальна звітність подається вчасно, в межах строків, відповідно до затвердженого графіку.

          Кожного місяця та щоквартально своєчасно подаються до ТУ ДСА України в Кіровоградській області та апеляційного суду Кіровоградської області інформації за встановленими формами.

          Робота з запитами на отримання публічної інформації здійснюється відповідно до ЗУ «Про доступ до публічної інформації», положення про порядок організації доступу до публічної інформації та відповідно до наказів суду від 31.05.2011 року №№ 13-З, 14-З. За звітний період надійшло вісім запитів про доступ до публічної інформації на які надано відповідь у встановлений термін.

         Всі обліково-статистичні картки на справи всіх категорій ведуться в автоматизованій системі документообігу суду «Д-3», що відповідає вимогам Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.10.2010 року (з наступними змінами), після закінчення календарного року обліково-статистичні картки на справи, що не розглянуті по суті, перереєстровуються у хронологічному порядку їх надходження до суду із присвоєнням нового номера провадження.

         Документи первинного обліку в суді (обліково-статистичні картки) ведуться в електронному та паперовому вигляді.

         Звіти щодо стану здійснення правосуддя за кожен квартал 2019 року формувалися за допомогою комп’ютерної програми «Д-3» та подавалися в електронній формі засобами автоматизованої системи документообігу суду з дотриманням умови щодо засвідчення електронним цифровим підписом відповідальних осіб. Паперові варіанти статистичних звітів зберігаються в номенклатурі справ суду за відповідні роки у папках-скорозшивачах, направляються у встановлений термін засобами поштового зв’язку до ТУ ДСА України в Кіровоградській області.

          Звіти подаються вчасно, в межах строків, за формами, затвердженими наказом ДСА України від 05.12.2017 року № 1076, 21.12.2012 № 172 (із змінами), 09.03.2017 № 311 (із змінами), згідно затверджених графіків.

         Загалом організація обліково-статистичної роботи, складання статистичної звітності та ведення судової статистики знаходиться на належному рівні.

 

2. Реалізація матеріалів перевірок.

Протягом 2019 року в суді проведено 41 оперативну нараду, з них:

            - 23 працівників та суддів (обговорення листа ТУ ДСА України в Кіровоградській області щодо порядку направлення судом ухвал про забезпечення позову; обговорення аналізу підсумків роботи суду за 2018 рік; обговорення листа ТУ ДСА України в Кіровоградській області щодо поширення та використання інформації НАЗК; обговорення листа Кропивницького апеляційного суду щодо осіб які тривалий час утримуються під вартою у слідчому ізоляторі у порядку ст.537 КПК України, для ознайомлення з матеріалами проваджень; обговорення листа НАК щодо комплексу заходів з питань щорічного декларування; обговорення листа-роз»яснення ТУ ДСА України «Про розгляд судами документів, отриманих з підсистем «Електронний суд»; ознайомлення працівників суду з питаннями, що обговорювались у спільному розширеному засіданні керівництва Кропивницького апеляційного суду та територіального управління ДСА України в Кіровоградській області; обговорення листа ДП «Інформаційні судові системи» № 1285/0/2-19вих від 26.02.2019 року щодо видалення технічних документів  з  АСДС; обговорення питання щодо видалення технічних документів з АСДС та ознайомлення працівників суду з наказом № 3 «Про організацію роботи працівників апарату суду під час виборчого процесу; чергування на повторне голосування під час другого туру виборів Президента України 21.04.2019 року; обговорення листа ДП «ІСС» від 26.03.2019 року № 1719/0/2-19 вих. та ТУ ДСА України в Кіровоградській області від 04.04.2019 року №691/19-вих. щодо поновлення КП «Д-3» (версія 3.22.7) в частині зміни механізму призначення підготовчого та судового засідання; щодо ознайомлення з Планом безперервної діяльності суду, рекомендаціями щодо безпеки в надзвичайних ситуаціях»; ознайомлення та обговорення проекту положення про ЄСІТС; щодо надання відпусток держслужбовцям та патронату суду; відшкодування збитків та інші способи відшкодування майнової шкоди. Відшкодування моральної шкоди; ознайомлення з Пам’яткою для працівників ЗМІ та громадських організацій, ознайомлення з листом ТУ ДСА України в Кіровоградській області від 23.08.2019 року № 1657/19вих про сканування матеріалів судових справ, обговорення Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України затвердженої наказом ДСАУ від 20.08.2019 року № 814; ознайомлення з проектом Правил поведінки працівників суду з врахуванням пропозицій та зауважень для учасників круглого столу вересня 2019 року в м.Одеса; обговорення листа ТУ ДСА України в Кіровоградській області «Про надсилання відомостей до ЄДРСР винесених щодо осіб, які вчинили корупційні правопорушення; щодо оцінювання держслужбовців категорії «Б» та «В»; обговорення листа ТУ ДСА України в Кіровоградській області від 15.10.2019 року щодо надання персональних даних суб’єктам декларування; обговорення листа ТУ ДСА України в Кіровоградській області від 31.10.2019 року щодо розширення кола суб’єктів декларування; обговорення листа ТУ ДСА України в Кіровоградській області від 08.11.2019 року про забезпечення створення і функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи та Концепцію побудови Єдиної судової  інформаційно-телекомунікаційної системи; ознайомлення з рішенням Ради суддів України від 22.11.2019 року № 90 щодо внесення змін до Положення про помічника судді, щодо змін законодавства щодо викривачів корупції, ознайомлення з узагальненими пропозиціями судів щодо Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, ознайомлення з проектом Правил пропуску осіб до будинків  (приміщень) судів).

            - 18 суддів (обговорення листа Кропивницького апеляційного суду від 22.01.2019 року № ЕП-16/19 щодо статусу актів цивільного стану громадян, що були видані на території самопроголошеної «придніпровської молдавської республіки»; обговорення листа Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду щодо виконання рішення Європейського суду з прав людини у справі «Печенізький та інші проти України», рішення ЄСПЛ «Якушев проти України» та листа Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду від 23.01.2019 р. № 154/0/58-19 щодо аналітичного огляду рішень Європейського суду з прав людини, що набули статусу остаточного у ІУ кварталі 2018 року; обговорення листа Кропивницького апеляційного суду підготовлений Верховним Судом огляд рішень Європейського з прав людини за період з 21.01.2019 року по 25.01.2019 року; листа від  28.01.2019 року № 01/131/19 щодо рішення Європейського суду з прав людини у справі «Болюх та інші проти України» та листа Уповноваженого з прав людини та виклад рішення ЄСПЛ «Грабовський проти України»; обговорення рішення Ради суддів України щодо забезпечення організації роботи судів в частині фіксування судового засідання технічними засобами; обговорення наказу Кропивницького апеляційного суду від 06.02.2019 року № 18 про надання методичної допомоги у застосуванні законодавства суддям місцевих загальних судів; обговорення рішення Ради суддів України № 1 щодо затвердження Плану роботи Ради суддів України на 2019 рік;  обговорення листа Кропивницького апеляційного суду щодо тривалого розгляду окремими судами кримінальних проваджень та розміщенням ув’язнених у слідчих ізоляторах; огляд практики Верховного суду у справах щодо права користування чужою земельною ділянкою: сервітут, емфітевзис, суперфіцій; огляд судової практики  з розгляду справ щодо захисту соціальних прав; ознайомлення з листом Кропивницького апеляційного суду «Про особливості призначення та проведення судових психологічних експертиз за експертною спеціальністю 14.1 «Психологічні дослідження»; огляд судової практики щодо забезпечення права на захист у кримінальних провадженнях (справах); ознайомлення з листом Кропивницького апеляційного суду щодо рішень ЄСПЛ у справах: «Бурля проти України», «Ісаєва проти України», «Скляр та Єкушенко проти України»; обговорення листа ТУ ДСА України в Кіровоградській області роз’яснення щодо оформлення наказів про преміювання, встановлення надбавок працівникам суду та відповідних положень; обговорення листа Національної асоціації адвокатів України стосовно забезпечення адвокатів належними умовами праці при здійсненні представництва інтересів осібу судах, зокрема забезпечення тимчасового робочого місця для адвокатів у залі судових засідань; ознайомлення з листом ТУ ДСА України в Кіровоградській області від 23.08.2019 року № 1657/19вих про сканування матеріалів судових справ; обговорення листа ТУ ДСА України у Кіровоградській  області від 01.10.2019 р. № 1927/19 «Про відкриті державні реєстри та роз’яснення з питань електронного декларування»; обговорення листа ДСАУ «Про зміну реквізитів рахунків; обговорення  листа  «Укрпошти» щодо неналежної роботи АФ «Укрпошти»; обговорення листа ДСА України від 22.11.23019 року № 10-29404/19 «Про заміну присяжних».

3. Вивчення і запровадження позитивного досвіду з питань ведення судової статистики та автоматизованої обробки первинних документів.

          Обліково-статистична робота в цілому ведеться відповідно до діючих нормативно-правових актів, що врегульовують питання діловодства та судової статистики.

          Обліково-статистичні картки ведуться в електронному та паперовому вигляді, таке дублювання не раз доводило свою позитивність.

          Організаційне забезпечення ведення судової статистики здійснюється керівником апарату суду. Визначеною особою відповідальною за ведення судової статистики та обліково-статистичної роботи є заступник керівника апарату суду, яка забезпечує введення інформації по картках на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальну справу, по справах про адміністративні правопорушення тощо, здійснює контроль за своєчасним та якісним складанням статистичних звітів. В разі виникнення проблем, вони невідкладно вирішуються, спираючись на допомогу головного спеціаліста відділу організаційного забезпечення діяльності судів, юридичної роботи та управління державного  майна ТУ ДСА України в Кіровоградській області, служби технічної підтримки ДП ІСС.

4. Кадрове забезпечення суду спеціалістами, які займаються первинним обліком і складанням статистичних звітів про роботу суду.

         Первинним обліком та веденням обліково-статистичних карток на справи різних категорій займаються працівники канцелярії суду:

         старший секретар суду Гасленко Інна Вікторівна, 1976 р.н., неповна вища юридична освіта, працює в суді з 30 серпня 2001 року,

         секретар суду Коломієць Світлана Миколаївна, 1962 р.н., неповна вища юридична освіта, працює в суді з 12 березня 2014 року,

        секретар суду Бойко Світлана Вікторівна, 1988 р.н., освіта вища юридична, працює в суді з 07 квітня 2011 року.

        Веденням та складанням статистичних звітів про роботу суду займаються:

        керівник апарату суду Мовчан Світлана Дмитрівна, 1971 р.н., освіта вища юридична, працює в суді з 9 квітня 2008 року (1-к, 1-Л),

        заступник керівника апарату суду Коростій Оксана Володимирівна, 1984 р.н., освіта вища юридична, працює в суді з 08 травня 2007 року (1-мзс, 1-ц, 1-а, 1-п, 10),

       секретар суду Бойко С.В. (6-8).

5. Організація підвищення кваліфікації працівників суду, які займаються первинним обліком та судовою статистикою.

          Протягом звітного періоду, ніхто із працівників суду не брав участь в курсах підвищення кваліфікації, ні в одному із закладів.

Станом на 01 січня 2020 року всі працівники, що займаються первинним обліком та судовою статистикою потребують підвищення кваліфікації.

6. Аналітична робота, проведена спеціалістами з судової статистики.

         Щороку спеціалістом з судової статистики разом з керівником апарату проводиться огляд обліково-статистичної роботи суду та огляд даних судової статистики про стан здійснення правосуддя, по їх результатах складаються довідки і узагальнення, які доводяться на оперативних нарадах до уваги суддів та працівників суду, направляються у встановлені терміни в ТУ ДСА України в Кіровоградській області, висвітлюються на веб-сайті суду.

7. Планування роботи суду, стан виконання.

          Плани організації роботи суду складаються на кожне півріччя, затверджуються головою суду.

          Планами роботи суду передбачено здійснення контролю за неухильним дотриманням антикорупційного законодавства України, Закону України «Про державну службу», Закону України «Про захист персональних даних», забезпечення вимог закону в роботі із службовою інформацією, вивчення Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 17 грудня 2013 р. N 173, забезпечення інформаційно-нормативної та кодифікаційної роботи, заходи з енергозбереження, роботу з кадрами, проведення семінарських занять тощо.

         Плани роботи суду мають строки виконання передбачених в ньому заходів, конкретних виконавців, відмітку про виконання.

         Оперативні наради в суді проводяться двічі на місяць, а за потреби частіше, розглядаються  нагальні питання, що виникають в процесі роботи суду.

         Протоколи оперативних нарад ведуться належним чином та зберігаються у відповідних нарядах.

         План роботи на ІІ півріччя 2019 року виконаний в повному обсязі.

         На виконання плану роботи на ІІ півріччя 2019 року:

- підготовлено звіти за третій квартал 2019 року за встановленими формами 1-мзс,     1-Л, 10;

-  проведено 7 нарад у голови суду, 9 працівників та суддів;

- велася робота з військового обліку;

- проводилось технічне обслуговування, встановлення, налаштування, профілактична робота по обслуговуванню комп’ютерної та друкувально-копіювальної техніки, надавалась методична та профілактична допомога працівникам суду;

- проводилась  робота по упорядкуванню архіву суду;

- вживались заходи щодо надсилання до ЄДРСР судових рішень;

- оновлювались інформаційні стенди суду;

- здійснювався контроль за функціонуванням автоматизованої системи діловодства суду Д-3;

- проводилися щомісячні акти взаємозвірок по кримінальним провадженням з місцевим відділом прокуратури;

- контролювалась робота з кадрового діловодства в суді;

- готувались проекти наказів з особового складу, основної діяльності, адміністративно-господарських питань, про надання відпусток;

- велися та вчасно направлялись табеля обліку робочого часу працівників апарату суду та щомісячні інформації про середньооблікову чисельність працюючих;

- здійснювався постійний контроль за неухильним дотриманням антикорупційного законодавства України, ЗУ «Про державну службу», ЗУ «Про захист персональних даних», ЗУ «Про запобігання корупції», тощо.

 

8. Здача статистичних звітів до ТУ ДСА в Кіровоградській області.

          Статистичні звіти суду формуються засобами програми КП «Д-З» у автоматичному режимі, подаються в електронній формі засобами автоматизованої системи документообігу суду з дотриманням умови щодо засвідчення електронним цифровим підписом відповідальних осіб. Статистичні звіти за 2019 рік подаватимуться  за формами     №№ 1-мзс, 10, 1-л, 1-к, 1-п, 1-ц, 1-а, 6-8 відповідно до встановленого графіку; аналіз обліково-статистичної роботи суду направлятиметься до 10 січня 2020 року, огляд даних судової статистики про стан здійснення правосуддя направлятиметься до 24 січня 2020 року.

         Строки подання статистичних звітів не порушуються. При складанні статистичних звітів  працівники суду керуються Інструкцією щодо подання і заповнення форм звітності про розгляд апеляційними і місцевими судами судових  справ і матеріалів, яка затверджена наказом ДСА України від 23.06.2018 р. № 325, методичними рекомендаціями, а також використовують роз’яснення, що надаються ТУ ДСА України в Кіровоградській області, враховуються останні зміни в законодавстві.

 

9. Висновки про стан обліково-статистичної роботи взагалі, пропозиції, рекомендації щодо поліпшення роботи.

          Стан обліково-статистичні роботи в цілому  знаходиться на належному рівні, відповідно до діючих нормативно-правових актів, що врегульовують питання діловодства та судової статистики.

           Для покращення роботи суду пропонуємо дозабезпечити необхідною кількістю комп’ютерної техніки працівників суду - 3 комп’ютери для заміни застарілих.

 

 

Голова Компаніївського районного

суду Кіровоградської області                                                                                                                                 І.М.Мумига

 

 

Керівник апарату

Компаніївського районного суду

Кіровоградської області                                                                                                                                          С.Д.Мовчан

 

 

Показники діяльності Компаніївського районного суду
Кіровоградської області
за І півріччя 2020 року

 

 

І півріччя

2 півріччя

1.

Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з попереднього періоду, в т.ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік

120

 

 

3

 

2.

Кількість справ і матеріалів що надійшли

424

 

3.

Кількість розглянутих справ і матеріалів

411

 

4.

Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період,

в т.ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік

130

 

 

7